Reguli privind returnarea produselor

Clientul CHARMONY poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui Contract, in urmatoarele situatii:
Produsul care nu este conform cu specificatiile de pe site
Coletele ce prezinta deteriorari severe
Produsele ce au fost livrate gresit
Produsele care au marimi (grosimi) eronat comandate
Conform art.9 alin.1 din OUG 34/2014 prevede faptul ca un consumator, beneficiază de o perioadă de 14 zile calendaristice pentru a se retrage dintr-un contract la distanţă sau dintr-un contract în afara spaţiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere şi fără a suporta alte costuri decât cele de returnare.
Conform Art.11 alin 4 din Legea nr.449/2003 orice reparare sau înlocuire a produselor va fi făcută în cadrul unei perioade de timp, stabilită de comun acord, în scris, între vânzător şi consumator, luându-se în considerare natura produselor şi scopul pentru care acesta a solicitat produsele. Perioada de timp stabilită nu poate depăşi 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul, după caz, a adus la cunoştinţa vânzătorului lipsa de conformitate a produsului sau a predat produsul vânzătorului ori persoanei desemnate de acesta pe baza unui document de predare-preluare.
Clientul este obligat sa notifice CHARMONY prin trimiterea unei notificări la adresa de e-mail: office@charmony.ro si sa trimita prin colet pachetul cu bunuri comandate cu intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin orice mijloc de comunicare scrisa (e-mail/fax/etc) in termen de maxim 15 zile calendaristice de la primirea produselor si/sau serviciilor,
Clientul este obligat sa notifice CHARMONY intentia sa de ai fi inlocuite produsele achizitionate, prin orice mijloc de comunicare (e-mail/telefonic/etc) in termen de maxim 15 zile calendaristice de la primirea produselor si/sau serviciilor
Clientului care a notificat CHARMONY, ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire vor fi returnate la CHARMONY in maxim 15 zile calendaristice de la data achizitiei bunului comandat, in caz contrar CHARMONY considerand cererea nefondata/invalida.
Clientul CHARMONY nu poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui Contract, si/sau nu poate pretinde oricare alte daune-interese/despagubiri, in urmatoarele scopuri sau situatii:
Cererea de returnare are data de expediere care depaseste perioada de 15 zile calendaristice prevazute conform regulamentului, din ziua lucratoareurmatoare datei contractului onorat.
In cazul returnarii produsului iar produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate etichetele intacte si documentele care l-au insotit).
In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face in cel mult 14 de zile calendaristice de la confirmarea returului.
In cazul inlocuirii produsului cu unul identic, inlocuirea se va face in conditiile si limitele unei comenzi normale.
In cazul in care Clientul care a returnat un produs in conformitate cu prevederile prezentului regulament, iar CHARMONY nu dispune de un produs identic pentru inlocuire, acesta va oferi clientului contravaloarea produsului,
contravaloarea serviciilor suplimentare incluzand dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitat de catre client, nu se ramburseaza.
in toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre client